New Looxs Folla fietstas voor/met eeuwig jonge blaadjes

16 NOVEMBER 2016
Samenvatting
Vrouwen die veel op de fiets doen voelen zich energieker, blijer en fitter: precies dat gevoel is door New Looxs vertaald naar de nieuwe Folla serie fietstassen met fris blaadjes dessin in grijsgroen, zwart en beige. Design, veiligheid en functionaliteit stonden voorop bij het ontwerpen van Folla serie fietstassen.

Alle vier de modellen zijn voorzien van stijlvolle retro details, een reflecterende bies en hebben verschillende handige opbergvakken. De Folla tassen zijn gemaakt van hoogwaardig waterafstotend polyester dat ongeacht de omstandigheden haar jonge uitstraling behoudt.

Alba Single – Schoudertas met verstelbare band, drukknopen en een ruim hoofdvak voor onder andere boodschappen en mappen. De fietshaken berg je na gebruik op in een speciaal ritsvak. Adviesprijs €49,95 euro.

Alba Double – Deze dubbele fietstas bevestig je stevig over de bagagedrager en heeft naast twee ruime hoofdvakken ook een handig voorvak met rits. Adviesprijs €59,95 euro.

Bari – Sportief chique schoudertas die tevens gebruikt kan worden als compacte weekend/ of sporttas. De schouderband is verstelbaar en naast een groot hoofdvak heeft de tas ook enkele praktische kleinere vakken. Adviesprijs €49,95 euro.

Camella – De Camella pakaftas is een superruime shopper die je even eenvoudig van je fiets haalt als dat je hem eraan bevestigt. Naast een extra groot hoofdvak heeft de tas enkele kleinere zijvakken. Adviesprijs €53,95 euro.

Over New Looxs

New Looxs, sinds 1948
Het was net na de oorlog dat Wim Burgers begon met het maken van fietstassen. Met twee naaimachines maakte hij tassen voor winkels in de buurt van Nijmegen. Tientallen jaren zijn de New Looxs tassen en manden wereldwijd te koop. Zijn enthousiasme, vakmanschap en oog voor detail zijn nog steeds een dagelijkse inspiratie voor de huidige generatie die aan het roer van New Looxs staat. Zijn kleindochter Laura en haar echtgenoot Teun leiden sinds enkele jaren het bedrijf en zijn nauw betrokken bij de inmiddels naar Azië uitbestede productie. Jaarlijks presenteert New Looxs een nieuwe collectie trendy tassen voor op de fiets. Alleen nu niet alleen voor winkels in de omgeving van Nijmegen maar ook in Nice en London.